2012年4月16日 星期一

制服誘惑

上星期六朝去學配音既時候,遇到有童軍喺街賣旗(好似係幫基督教什麼協助會)。行過幾步又有同一個機構既人賣旗,不過今次就無著制服,應該係童軍團隊要求成員參與時要著制服,但其他義工就無特別限制。

雖然到最後我兩個都無幫趁,但其實個童軍approach我既時候,我有諗過幫佢買枝旗,但另外一個人,我就諗都無諗過。

因為香港而家實在太多掛羊頭賣狗肉既「慈善」活動。好似早兩個星期新聞講有人申請咗「慈善」義賣,但其實都只係做小販,根本無人知啲「善款」去咗邊。

但我有個偏見,覺得童軍、聖約翰呢一系類團體,唔會同啲不明來歷既機構合作。雖然我只係好天真咁將審查既工作交托俾其他人,而自己只係相信對方既權威,但原來大部分人都可能做緊同一件事。

對於某一啲身份,我地都會有一個特定既印象,好似如果你喺醫院有個人著住件白袍走黎走去,好多人直覺上會覺得佢係醫生,而如果你銀行見到有個人著制服而另一個唔駛著,我相信你都會覺得唔駛著嗰個高級啲……尤其是你要投訴既時候,好多人都會對住著制服既同事講:叫你經理出黎!

唔知係唔係同一個原因呢,而家保安員啲制服越來越似警察或者啹喀兵,有次去IFC,見到啲保安著好似啹喀兵咁,真係唔打得都嚇得。

1 則留言: