2012年4月5日 星期四

大熱光波爐

上個星期終於換咗個光波爐返屋企,睇咗個簡介,發現參唔多所有可以諗到既煮食方法,佢都可以做到,難怪近呢大半年好多家庭都會買個光波爐返屋企,而Facebook既食譜組群仲有幾千人參加咗添!太座仲已經諗緊將會微波爐送俾人,因為輻射始終對身體唔係咁好,既然光波爐做到微波爐要做既野,倒不如藉此騰出多啲空間。

當我細心睇下個光波爐究竟係咩構造時,我發現其實光波爐都唔係乜野高新科技,原則上係一個上置既發熱器加一個類似康寧既半透明玻璃鍋。

同普通焗爐比較,最大既好處就係個玻璃鍋更易處理同俾你更大既彈性。因為當你要用水既時候(例如蒸、炖)既時候,只須要將水直接注入鍋裡面就可以。而要焗、燒既時候,啲油就會流喺個鍋入便,方便清洗。

相比我以前一個好似洗衣機咁大既焗爐,亦都唔需要預熱,無論喺功能上同節省能源方面,基本上都係一個唔既選擇。太座亦都無浪費一番等待,整咗幾個好好味疍糕仔俾我同囝囝試下。

其實睇到個光波爐,又令我諗起iPhone。點解?下次講。

8 則留言:

  1. 光波爐?我真係孤陋寡聞,未聽過!

    Btw, 真係中美冰火五重天喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁今朝有無趁冧市撲入啲中資股呀?

      刪除
  2. 少量,仲沽埋添!賺下車錢同食飯錢!哈哈哈!

    回覆刪除
  3. 中國啲火似乎勁過美國啲冰喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我頭先都想問你做乜咁早走,個勢唔錯喎。

      刪除
  4. 覺得中資股價錢已經反映左今日A股升巿!
    唯一自己傻仔,冇買隻691!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日睇咗石鏡湶,佢叫買水泥喎.不過係419.

      刪除
  5. 石鏡泉先生呢,我最深刻係07年時,佢話$250嘅講膠所(388)唔怕買!

    回覆刪除