2012年3月12日 星期一

輸到人都癲

有時做人唔信邪都唔得,每次同其他人講親買邊隻股票既時候,通常都係轉勢既時候,今次一寫完遍通往地獄之路,就即刻奶獲金。隻中移動全日頂住,個市跌,死都唔係落,個市升,佢仲升多二錢,全日再漲多3.8%。以接近全日最高位收市。

其實喺第一遍期權實例都講過,點樣為期權短倉定一個止蝕位係一個我仍然未能夠參透既既問題。因為短倉最大既目的只係為咗賺溢價(即係時間值加波幅),但大波幅既股票會唔係咁容易估到路,考慮到成交量同比較無咁容易chok死既情況之下,年零前我開始用941(CHT)黎做期權,當中固然有輸有贏,但本住賭王開賭既原理,用好大既注碼(按金)去贏好少既錢(溢價),加埋941大部份時間都係喺區間運行,一直都以黎都相安無事,無一次需要認真咁諗:真係遇著大波幅時可以點做。

但見光死既魔咒再一次應驗,941連續兩日急升,期權由輕微價外變成嚴重價內,如果而家埋單計數,真係輸到人都癲,因為除咗輸股價之外,原本想賺既溢價都會嘔返出黎。

黎到呢一刻,換轉我係期權長倉既話,我好大可能會當無買過,輸晒啲期權金就算。

但因為我係短倉,如果唔止蝕既話,941再升我就好容易變權下亡魂,一舖俾佢清袋。

不過既然我最終目的係想做一個輪商,我無可能就咁就擺手,除咗無限復活之外,係咪應該有另一條出呢?

其實我心目中某程度都知道可以點做,不過都要今晚返屋企冷靜下。我一直都覺得財不入急門,諗一晚,反正輸都輸,唔爭在遲一日去救倉!

6 則留言:

  1. 兄弟,小心!
    941沽空只佔本身成交16.5%! 相反,13有21%,5號有28%,同埋2318有近30%!
    大戶可能繼續托941而沽其他股!

    回覆刪除
  2. 我唔識玩期權!只見941喺預託跌緊0.5%!

    回覆刪除
  3. 其實我都見到大戶託住隻941,不過就係唔知佢想託到幾時,按金方面唔係問題,只係怕佢託到月尾,咁就無仇報喇。

    回覆刪除
  4. Simon 兄,我記得你會SP貼價941,照計佢升你應係賺,你今次玩SC 941?

    回覆刪除
  5. 唔好意思,我睇番之前知咩事,其實你有睇富爸爸都知,佢唔鼓勵人玩空頭SC, Cover SC 佢就suggrst, 希望你今次搵到個好方法解決。

    回覆刪除
  6. 係喎,富爸爸係講covered put,唔記得咗添。

    不過我都係想玩naked short多啲。唔一定得,但唔試過又唔知既。

    回覆刪除